середу, 23 березня 2016 р.

Всеукраїнський Тиждень дитячого читання розпочався в нашій бібліотеці із книжкової мандрівки у Країну довідників "Книги, що усе знають".
 Енциклопедії розкажуть про світ тварин, птахів,
А також нам підкажуть, скільки є материків.
Під час шкільних канікул діти активно відвідують бібліотеку і розповідають бібліотекарям про свої улюблені книжки. Тому ми розпочали читацьку естафету "Прочитав сам - порадь іншим".


 Славік, 9 р.: "Мені подобаються чудові пригоди Чебурашки та його друзів!"

 
 Подружки  Ліза, 10 р. та  Настя, 10 р.: 
"Це книги для тих, кому цікаво, як вирощувати квіти!"



Владіслава, 13 р.: "В книзі "Маленькі жінки" я прочитала захоплюючу історію про дружбу чотирьох сестричок. Для дівчаток в цій книзі є багато життєвих порад".





Коля, 8 р.: "Мені подобаються яскраві та дуже цікаві книги серії "Я люблю читати!" 




Олександра 8 р.: "Книга "Поліанна" навчила мене, що людині краще жити з радістю в серці. І ще я дізналася, як доглядати за котиком із книги "Домашні тварини".
А яка у тебе улюблена книга?  

Немає коментарів:

Дописати коментар